måndag 16 maj 2011

Lite grönt här, en annan färg där.


Håller på att få psykbryt. trodde armen hade ramlat av och mitt huvud känns liksom som bilden ovan. Tyvärr vet jag inte var den kommer ifrån så ingen källa, hoppas ingen blir arg. Vill leka med egna bilder.. men photoshoppen vill sig ju inte fungera. (<- härlig svenska)
Ge mig något att göra, vill prata, fast ändå inte.Ingen vill höra så varför anstränga sig. gnekgnekknakknak. Ingen musik verkar göra det bättre längre heller. Öppen för förslag. Halsen är bättre dock, det borde betyda att nu kan jag gå barfota på riktigt. Det är hemskt bra. Mina fingrar är konstiga.. kan inte sluta leka med mitt mjuka konstiga sudd som ligger bredvid mig. Nu fastnar det visst i allt här.. går jag ut kommer jag komma in med ett träd igen. hm... vad mer... Jusde. Har haft en awesome helg ute i tattarskogen med honom. Satte oss på en sten och en hare verkade tycka att vi såg intressanta. Den sa hej några gånger.

Och nu fick jag en sån där underbar känsla för en hundradels sekund då man tänker tillbaka på någonting men vet inte riktigt vad. Man vet bara att det är så man vill ha det.

1 kommentar: